Holnap este egy új helyszínen a varsói nemzeti stadionban
kezdődik el a 2015-ös Speedway Grand Prix sorozat. A viadal körül már rengeteg
érdekességgel találkozhattunk, most tíz érdekes tényt közöltek a sorozat
hivatalos honlapján.

1, Vasárnap kezdték a focipályát
salakmotor pályává átalakítani, elsőként egy geo – textil burkolatot raktak a
beton alapra, majd lefektették a szegélyt, és a helyére rakták a palánkot, még
a salakréteg előtt.
2, 3500 tonna salakot hordtak a nemzeti stadionba.
3, A salak „vadonatúj” erre a versenyre, ám ugyanabból az angliai bányából szállították, ahonnan a cardiffi és a stockholmi pálya anyaga is kikerült.
4, 175 teherautónyi salakot vittek a nemzeti stadionba, melyet a főváros külvárosából hordtak be a belvárosba.
5, A pálya272 méter hosszú – hat méterrel
rövidebb mint, a cardiffi Millennium Stadion pályája, és három méterrel
rövidebb a stockholmi Friends Arena ováljától.
6, A varsói pálya kanyarjának dőlése 4,3 százalék. A kanyarok szélessége14 méter , míg az egyeneseké 10 méter .
7, A versenyzők nem bújhatnak el a nézők elől, hiszen ezúttal a pálya közvetlen közelében, a stadionon belül lesz a depó.
8, A két kanyarban egyaránt 120 –120 méter hosszan húzódik
a légpalánk.
9, Amint véget ér a viadal, hozzálátnak a bontáshoz, és kedd estig végezni fognak vele.
10, A salak a közelben lesz tárolva a 2016-os varsói versenyig.
2, 3500 tonna salakot hordtak a nemzeti stadionba.
3, A salak „vadonatúj” erre a versenyre, ám ugyanabból az angliai bányából szállították, ahonnan a cardiffi és a stockholmi pálya anyaga is kikerült.
4, 175 teherautónyi salakot vittek a nemzeti stadionba, melyet a főváros külvárosából hordtak be a belvárosba.
5, A pálya
6, A varsói pálya kanyarjának dőlése 4,3 százalék. A kanyarok szélessége
7, A versenyzők nem bújhatnak el a nézők elől, hiszen ezúttal a pálya közvetlen közelében, a stadionon belül lesz a depó.
8, A két kanyarban egyaránt 120 –
9, Amint véget ér a viadal, hozzálátnak a bontáshoz, és kedd estig végezni fognak vele.
10, A salak a közelben lesz tárolva a 2016-os varsói versenyig.
forrás: speedwaygp.com
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.